საორგანიზაციო საკითხები 2 წთ;
განვლილი მასალის გამოკითხვა კითხვებით 5 წთ;
1.
როგორ ხდება საპრეზენტაციო
პროგრამის გახსნა?
2.
როგორ ხდება შექმნილი
დოკუმენტის შენახვა?
3.
რომელია ჩასმის მენიუ?
4.
როგორ ხდება ქართული
შრიფტის შერჩევა?
5.
როგორ ხდება შრიფტის
ზომისა და ფერის შერჩევა?
6.
შესრულებული მოქმედების
გაუქმება?
7.
ახალი სლაიდის დამატება?
8.
შაბლონის შერჩევა?
9.
როგორ ხდება ობიექტის
დაკოპირება და გამრავლება?
10.
როგორ ხდება ფურცლისთვის
და ცალკეული ობიექტისთვის ანიმაციის გაკეთება?
ახალი მასალის ახსნა 10 წთ.
პროექტორის მეშვეობით მასწავლებელი გაუშვებს „საპრეზენტაციო
სლაიდის შექმინის დროს გასათვალისწინებელი წესები ეფექტური სლაიდის შესაქმნელად“;
მასწავლებელი მოსწავლეებს
აჩვენებს ფერადი ქარალდებისგან გამოჭრილ და აწყობილ ნახატებს გეომეტრიული ფიგურებისგან.
მოსწავლეები ასახელებენ ფიგურებს. ასევე ეს ფიგურები და ნახატები ნაჩვენები იქნება
პროექტორის მეშვეობითაც. მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს პრაქტიკულად თუ როგორ
დახაზონ და აირჩიონ გეომეტრიული ფიგურები, როგორ გააფერადონ,კონტურის
ფერი როგორ შეარჩიონ, როგორ დააჯგუფონ ფიგურები ერთდ და სხვადასხვა გეომეტრიული ფიქგურებისგან
აწყობილი ნახატი ერთ სურათად როგორ აქციონ და გაუკეთონ ანიმაცია ნახატსაც და ფურცელსაც.
მოსწავლეები ნახულობენ თვალსაჩინო მასალას სახელმძღვანელოს თანდართული წიგნიდან
„გაამწვანე გარემო“; ამის მსგავსად ისინი ქმნიან ახალ სლაიდს თემაზე „წელიწადის დროები“.
პრაქტიკულად მოსწავლეები მუშოაბენ 25 წთ.
დავალებად ეძლევათ
სახლში იმუშაონ გეომეტრიული ფიგურებისაგან სხვადასხვა ნახატების აწყობაზე.
შეფასება და დავალების
მიცემა 3 წთ.
|
No comments:
Post a Comment